[Facil] Question intéressante...

Luc Prévost lucprevost at mac.com
Dim 5 Nov 16:00:04 EST 2006

io!

Un dŽbut de rŽponse par une Žquipe  incroyable:

"Elephants Dream is the worldÕs first open movie, made entirely with
open source graphics software such as Blender, and with all
production files freely available to use however you please, under a
Creative Commons license."

Le film produit est d'une qualitŽ "honeywood",  la poŽsie en plus.

Le site est une source d'infos remarquable:

http://orange.blender.org

luc

Le 06-11-05 ˆ 12:26, forum-request at facil.qc.ca a Žcrit :